zaterdag 24 januari 2015

Even voorstellen

Vanaf vandaag is Little Kitty and the Mousepad in de lucht, maar wie ben ik en waarom ben ik aan een blog begonnen? Dat kun je hier lezen.

Wie ben ik?:
Mijn naam is Kim, maar ik noem me vrijwel overal op het internet Kim Milkyway. Ik ben geboren op 3 Augustus 1992 en ben dus 22 jaar.

Waarom ben ik aan dit blog begonnen?:
Ik wil graag mijn mening delen en schrijven over wat me bezig houd, want een hobby word nog leuker als je het met andere mensen kunt delen.

Hoe kom je aan die blognaam?
Omdat ik over verschillende onderwerpen wil schrijven wilde ik een naam waarmee ik veel kanten opkan. Deze naam kwam spontaan in mij op en is uiteindelijk de naam van mijn blog geworden. Het komt nu misschien over alsof ik random een naam uitgezocht heb, maar ik ben er wel blij mee.

Wat kunnen jullie verwachten op deze blog?:
Ik wil gaan schrijven over boeken, anime en andere dingen die me bezig houden. Zo zal ik boeken recensies gaan schrijven van de boeken die ik op moment heb liggen, verder heb ik nog zo ontzettend veel ideeën voor deze blog, maar ik ga eerst rustig beginnen. Een beginnende visser vangt ook niet gelijk een haai.

Wat zijn je favoriete genres?:
Een favoriet anime genre heb ik niet echt, Clannad, Chobits, Wolf's Rain en Gundam Wing zijn voorbeelden van anime die me aanspreken. Als ik het heb over boeken ben ik iets kieskeuriger wat betreft genres, maar ik heb al wel enorm veel boeken. Ik hou voornamelijk van boeken met een fantasy tintje en dan maakt het niet uit of het een Young Adult, jeugdboek of echte fantasy is, maar ik hou ook wel van een fictie met een reel verhaal zoals de boeken van Als ik blijf van Gayle Forman of Een lied voor Jackson van Celia Bryce.

Vanavond zal er nog een recensie verschijnen van Als ik blijf van Gayle Forman.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten